Helvetet bröt loss

Nu är allt över för gått, skilsmässan får gå igenom i augusti och jag kommer gå under med det! Provade ringa honom hela dagen i går och tillslut svarar han " Va fan vill du? Om man inte svarar vill man inte prata" Ehh okej men kan du berätta varför du inte vill prata?
Mannen- Du försöker lura mig på saker!
Jag -Vadå för saker?
Mannen- Det vet du!
Jag-Nej det vet jag inte, kan du berätta?
Mannen- Du har försökt åka på våran bröllopsresa!
Jag- Nej de har jag verkligen inte, har present kortet här hemma!!
Mannen- Ja ja
Jag-Jo de har jag!
Mannen- Folk säger att du försöker lura mig..
Jag-Nej de gör jag inte. varför skulle jag det, du är min man och jag älskar dig och vill att allt ska lösa sig!
Mannen-De kommer inte lösa sig, du är psykisktsjuk och försöker lura mig och jag vill inte ha en sån männika i mitt liv!!!
Jag-Är du inte på hemmet?
Mannen-Nej jag är i stan
Jag-Hos vem?
Mannen-Hos "henne" jag ska sova här!
Jag- Dra åt helvete, det var det värsta du kunde göra!!
Mannen- Kan du inte bara erkänna att du är psykisktsjuk, dumihuvudet, psyko, det är så tragiskt att du blivit såhär.

Det vart rent ut sagt kaos sent i går, han påstår att en gemensam bekant sagt att jag försökt använda våran bröllopsresa vid flera tillfällen..Why?
Jag förvandlades först till en patetisk liten flicka som gråter efter sin mamma och sen blev jag ett monster! När han berättat att han va och skulle sova hos tjejen han dragit till under sitt missbruk med så klarade inte mitt psyke mer, HAN ÄR GIFT!! Jag började smsa honom, massor! Och skrev att han kunde behålla henne för jag skulle ändå få nattsällskap och vräkte ur mig både det ena och det andra, varav inget är sant. Jag har ingen annan, har inte haft nån annan och kan inte se mig med nån annan på ett bra tag. Jag kallade honom för knarkare, bad honom gå och dö...Allt, jag tappade kontrollen, han har psykat mig så¨mycket att jag inte längre kunde hålla ilskan inne och jag ber så mycket om ursäkt för det, jag hatar att jag gjorde och sa så men jag vart så lessen. Han anklagar mig för att ljuga, han vill att jag ska erkänna att jag är psyko, han vill knäcka mig & från i går och i förrgår ha berättat att han älskar oss till att sova hos sin kvinnliga vän och anklaga mig för att ljuga, de är sjukt!!!!

Jag behöver hjälp, jag behöver verkligen hjälp! Är jag kanske så sjuk, märker jag det inte själv? Det kanske är jag som borde ligga inne på psyk och drogas ner med lugnande. Jag kanske inte är en lämplig mamma och vän. Jag kanske helt enkelt är så värdelös som han får mig att framstå som. Han har fått sin mamma på sin sida, alla på sin sida och nu är  jag den hemska frun som försöker göra allt för att ställa till det för honom.

Jag är INTE sån, jag var inte sån, men har jag blivit sån??? Jag vill att allt bara ska sluta, att allt ska bli bra, att han ska inse att han inte mår bra..

Jag tog en nubbe i går efter allt bråk och la mig i soffan, somnade med kläderna på och vaknade av frossa. Söndergråten i sömnen, vaknar med svullna ögon, gråter ännu mera, ringer en vän och frågar om jag är sjuk i huvudet, pratar med mina föräldrar, dom blir arga för att  jag ens pratat med honom, gråter mera. Torkar tårarna, barnen kommer in i rummet. Vill inte visa, vill inte att dom ska se. Sitter nu vid datorn i tysta lägenheten och undrar om man ska slå huvudet i tagentbordet eller gå och köpa cigg..

Har det inte gått för långt om jag själv börjar undra om detta är värt det eller om man ska gå vilse i skogen..För det är sånna tankar jag TÄNKER, inte ska göra men bara har det i huvudet!

Ja, jag är nog en patetisk, psyko morsa som bara ljuger, får folk att börja knarka, sviker vänner och gråter mig till sömns bara för att det är så jävla synd om mig. Och vem fan vill ha en sån!!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Neej! Bort med dom tankarna!! De gör ont i mig när jag läser de här inlägget! Jag förstår exakt vad de är du går igenom! Försök att inte ta åt dig allt han säger o lyssna inte!Jag har varit ett lika mycket psykfalls om du! Man blir så för att man är medberoende! Och de där är något du kan bli frisk från! Men framför allt DU ÄR INTE ETT PSYKFALL! Du är bara medberoende. De kommer bli bättre!! Ge inte upp! Har du tagit kontakt med med någon för att prata? I sthlm har vi anhörig terapefter man kan prata med. Finns de något sånt hos dig också?Jag förstår att elden just brutits ut och de är nu du behöver allt stöd du kan få!



Kramar

Mandy

2009-03-29 @ 15:44:43
URL: http://mandys-truth.blogspot.com
Postat av: NJ

Nej det skär i mig när jag läser, hur han kan anklaga dig för att vara psykfall?? Det är han som har problem inte du!!



"Ja, jag är nog en patetisk, psyko morsa som bara ljuger, får folk att börja knarka, sviker vänner och gråter mig till sömns bara för att det är så jävla synd om mig. Och vem fan vill ha en sån!!"



Det är hans val om han ville börja knarka, jag är säker på att du tar bra hand om dina barn, och om dina vänner inte förstår dig är dom inte riktiga vänner!!



2009-03-31 @ 22:58:05
URL: http://viktigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0