Vart ska jag ta vägen?

Det är inte rättvist nån stans. Jag sörjer så att mitt hjärta snart brister & han leker vidare med sin nya tjej, låter henne träffa familjen hans mm. Vad är det för fel på honom, hur kan hans familj vilja träffa henne ens, ens vilja vara i närheten av dom två när dom är emot att han gör detta mot mig eftersom vi e gifta.
Jag klarar inte mera, jag trodde jag var på väg åt rätt håll men tydligen inte.

Hatar att sitta ensam på kvällarna och gråta medan han ligger i sängen bervid henne, hur kan han, hur kan hon och hur kan dom...

Kan man sörja sig till döds??



Kommentarer
Postat av: Babyborderline

Kära, kära du, slösa inte din tårar på honom, eller på henne. Du kan inte förändra vad han gör, det enda du kan göra är att själv förhålla dig till vad som sker. Tillåt smärtan att få finnas men låt den inte segra över dig. Du är värd så mycket mer än lidande och smärta, låt honom sluta att utöva sin makt över dig!



Du är på väg åt rätt håll, men du har bara trampat snett, du är bara ett steg från den rätta vägen. Kom ihåg att vi kan inte kontrollera våra alkoholister och missbrukare, vi kan bara kontrollera oss själva. Tro mig, jag vet såväl hur det känns, jag har själv en alkoholist som jag försöker laga men misslyckas gång på gång.



Du är stark, du behöver bara finna din inre styrka.



All lycka och sinnesro till dig!



2009-07-14 @ 15:08:10
URL: http://babyborderline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0