Ett stryptag runt halsen..

Ja, de känns så, som om någon håller sina bara händer runt min hals. Men bara tillräckligt hårt för att känna att man inte får den luften man behöver. Ångest!!
Varför? Kan de va så? Älskar han mig verkligen inte mer?
Vart tog mannen vägen som älskade mig över allt, hans som lovade att aldrig sluta älska och lämna oss...Jag är så förvirrad.
Vad betyder kvinnan han träffade på hemmet för honom? Vilken liv ska hon kunna ge honom? Hur kan han ersätta oss mot någon som tillåter honom att missbruka?

Jag har hamnar i ett stadie som kan börja bli farligt om jag inte försöker vända tillbaka till ett värdigt liv...*tänker*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på dig! Önskar dig allt gott och att du känner att greppet om halsen släpper! Kram!

2009-06-15 @ 15:08:50
Postat av: ?????????

Det kanske låter hårt men du har också tillåtit honom att missbruka. Varje gång han tagit ett återfall så har du förlåtit och låtit honom bo kvar etc. det är ingen skillnad! Sluta använda dina barn som ett vapen mot att du verkar hata din man, du verkar mest tycka synd om dig själv.

2009-07-07 @ 23:00:25
Postat av: Anonym

Det kanske låter hårt men du har också tillåtit honom att missbruka. Varje gång han tagit ett återfall så har du förlåtit och låtit honom bo kvar etc. det är ingen skillnad! Sluta använda dina barn som ett vapen mot att du verkar hata din man, du verkar mest tycka synd om dig själv.

2009-07-07 @ 23:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0