Kan inte andas!

Jag vill att det ska gå över nu, jag vill att det ska ge med sig. Jag orkar inte mer....

Hur kan jag va så lite när jag var så mycket? Det är så mycket frågor som snurrar i mitt huvud som jag aldrig kommer få svar på och jag kan inte gå ovetandes resten av livet. Jag önskar att jag hade spelat in hans ord, hans lycka. Jag önskar att jag hade spelat in när allt började gå fel så folk fick se att jag inte gjort nått fel..

Jag är så bitter över allt han stal i från mig...allt känns så FALSKT! Att hans familj tyckte om mig känns så FALSK, dom bryr sig ju inte nu! Att hans vänner tyckte om mig känns så FALSK, för vart är dom nu? Bröllopet var FALSKT! Hans kärlek till mig o barnen var så FALSKT! Allt han sagt,  FALSKT....

Varför skyddar hans familj honom nu? Varför hjälper dom honom med pengar och allt? Varför finns dom för honom när han gjort oss så illa? Vad har han lurat i dom om mig?

Jag kan inte andas, får ingen luft. Ångesten tar över mig i dag och jag klarar inte vardagen utan mina andetag. Allt jag lärt mig på kvinnojouren känns som bortspolat, alla böcker jag läst som stämt så bra finns inte längre...VAD ÄR DET MED MIG?

Jag måste vara stark för barnen men jag är för lessen för att vara stark för mig själv...och den jag är nu är inte jag, jag brukar göra allt för mina barn, jag brukar hålla reda på alla möten, läxor ALLT...Jag brukar hitta på saker, busa, mysa. leka...Men hon finns inte längre..Hon, den mamman har begravt sig i en sån stor sorg och ingen kan förstå hur jag känner mig...bara jag vet hur min sorg känns...

En del av mig vill skicka länken till denna blogg till hans nära och kära...jag vill att dom ska förstå..jag vill att alla ska förstå...

Kan jag inte bara få glömma, kan jag inte bara få vara i fred....mitt liv klarar inte mera nu....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla vän! Lider med dig! Och vet, eftersom jag gått igenom samma sak...Vet oxå vem X är. Kram till dig från mig!

2009-06-08 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0